Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách. Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. Pohonná jednotka je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3, s výkonem 6,5 Hp, v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože má litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách. Základní technické parametry: Pojezd: ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad Rychlosti: vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod Náprava: s diferenciálem a automatickou uzávěrkou Převodovka: hydrostatická Tuff Torq K46DE Další vybavení: brzda Útlum vibrací motoru: 4 silentbloky Řidítka: nastavitelná výškově i do stran Velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem Vnější obrys kol: 65 a 68 cm Hmotnost jednotky: 56 kg Motor: 4takt Briggs&Stratton, 850 I/C Series OHV Palivo: benzin Natural 95 Obsah motoru: 190 cm3 Válec litinový Pracovní otáčky motoru: 3.060 ot/min Celkový max. výkon motoru: 6,5 HP/4,8 kW Výkon motoru při 3.060 ot/min: 5,0 HP/3,7 kW Kroutící moment při 3.060 ot/min: 11,5 Nm Mazání motoru: tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče